حالت عمل در سوئد
نوشته شده توسط : mgh


حالت عمل در سوئد
سوئد کشوری در شمال اروپا میباشد که دارنده مناظر دیده نواز و سواحل زیباست که کلاً عالم زبانزد میباشد. این مرزوبوم از سطح رفاه بسیار بالایی منتفع بوده و مقصدی بهتر و حیرت آور برای گردشگران و مسافران تلقی می گردد. سطح معاش و متانت و شعف دراین مملکت درتوان بسیارعالی جای دارد. سوئد عضو قسم شینگن بوده و یک کدام از اصلی ترین کشورهای حوزه اسکاندیناوی به حساب آورده می شود. مملکت سوئد یکی‌از ضابطه مدار ترین و مرفه ترین کشورهای دنیا است و به جهت موقعیت معاش بسیار نیکی که دارااست عموم متعددی را از جمهوری مهاجرت به قبرس شمالی  اسلامی ایران و سراسر جهان به خویش جذب می نماید.

ویزای شغلی سوئد و موقعیت همگانی
ویزای شغلی سوئد یکی روادیدِ های گران بها کاری میباشد این میهن به جهت صنعتی بودن و وجود شرکت های اساسی و شناخته گردیده در جهان مملکت بسیار مهمی تلقی میگردد. این مرز و بوم دارنده نرخ بیکاری اکثری ذیل میباشد. در سوئد نگهداری های بهداشتی بدون‌پول میباشد و کارگران در‌این مملکت از دستمزد و مزایای خیر و خوبی برخوردارهستند ولی نرخ مالیات بردرآمد در مرزوبوم سوئد بالا است.

ویزای شغلی سوئد و تحقیق روادیدِ یار و همدم
زمانیکه ویزای شغلی سوئد برای فردی صادر می‌شود، فرد میتواند یار خویش را نیز با خویش به‌این کشورببرد. یار و همدم شخص مشتمل بر همسر و فرزند ذیل 21 سال میباشد و در شرایطی‌که که فرزند بالای 21 سال بوده و تعلق مالی به خانواده داشته باشد در قوانینی خاص قادر است به سوئد بیاید. هرگاه برای یک همپا روادید صادر می‌گردد، در شرایطی که که بازه زمانی مجال این روادید بیشتر از 6 ماه باشد فرد یار نیز می‌تواند جویای عمل گردیده و بعداز یافتن عمل درگیر به شغل خواهد شد. مخارج درخواست روادیدِ هم پا در سوئد برای اشخاص بزرگسال 1000 کرون و برای اشخاص ذیل 18 سال 500 کرون میباشد. فرد اساسی قادر است مجال ارائه درخواست خویش به طور آنلاین برای اعضای خانواده نیز درخواست دهد و یا این که پس از ورود به سوئد می‌تواند به طور آنلاین درخواست پیوستن خانواده خویش به سوئد را کند.

درخواست روادید برای خانواده فارغ اتحادیه اروپا
در شرایطی‌که همسر و یا این که پدر و مادر متعلق به همسرعضو شهروندان اتحادیه اروپا نباشند آنان بایستی درخواست استخدام برای کارت‌های اقامت داشته باشند، البته این شغل میتواند هم زمان که شما حق اقامت خویش را تصویب میکنید و بعد از جابجایی به سوئد صورت بپذیرد.

اقامت وقتگیر‌بازه زمانی اتحادیه اروپا
چنانچه شما دستکم پنج سال در یک کشورعضو اتحادیه اروپا معاش کرده باشید تحت عنوان یک مقیم دراز مقطع دارای شرایط خواهید بود و می توانید در آن مرز و بوم برای جواز اقامت ویژه اتحادیه اروپا درخواست دهید. این امرباعث میشود که تکان به میهن دیگر اروپا برای شما سهل وآسان‌خیس خواهد شد. از اینرو می‌توانید به مجموع کشورهای عضو اتحادیه شینگن سوای روادید مسافرت کرده و حتی فعالیت نمائید.

شیوه درخواست اذن عمل
در صورتیکه قصد دارید برای کاربه سوئد بروید ، اولی کاری که بایستی اعمال دهید این میباشد که دریابید که آیا به تایید صلاحیت فعالیت نیاز دارید یا این که نه. گونه های مختلفی از مجوزهای عمل بسته به اینکه از کجا آمده اید ، چه برهه زمانی برای ماندن در سوئد اپ‌ریزی نموده اید و چه نوع کاری می خواهید اجرا دهید، وجود دارااست.

اشخاصی که عضو اتحادیه اروپا می‌باشند
سوئد کشوری اروپایی بوده و عضو عهدوپیمان شینگن است. عده ای که شهروند اتحادیه اروپا می‌باشند می‌توانند براحتی و سوای نیاز به روادید وارد مملکت سوئد گردیده و تایید صلاحیت معاش، فعالیت، یا این که آغاز حصول‌وکار در‌این میهن اروپایی برای آن ها مقدور است.

اشخاصی که سوا اتحادیه اروپا می باشند
کسانی که سوا اتحادیه اروپا میباشند برای ورود به میهن سوئد، اقامت وهمچنین اذن کارباید جواز کاردریافت نمائید.

ویزای شغلی سوئد و شرکتهای شغل یابی در سوئد
شیوه های متعددی برای یافتن شغل در سوئد وجود دارااست که در پی به آن ها اشاره خوا هیم نمود.
شما میتوانید به خدمت استخدام همگانی سوئد (Arbetsformedlingen) و یا این که یک کمپانی استخدام سوئدی مراجعه کرده ویا مستقیما به شرکتی که می خواهید در آن عمل فرمائید مراجعه کنید .استخدام کنندگان سوئدی معمولا در لهجه سوئدی تبلیغ می‌نمایند، البته یافتن تبلیغات در لهجه انگلیسی نیز ممکن میباشد.

در سایت خدمت استخدام همگانی سوئد ، خزانه عمل (Platsbanken) با هزاران فعالیت آزاد در سوئد روبرو خواهید شد که با تولید پروفایل می‌توانید لیست ها را کاوش نمایید که این دستور منجر می‌شود پروفایل شما برای کارفرمایانی که به‌دنبال نیروی کار نو میباشند اکران داده گردیده و در یافت کردن فعالیت شما سهولت ساخت‌و‌ساز گردد.

در پورتال EURES می توانید برای کاوش استخدام در اتحادیه اروپا وسوئیس یاری و مشورت کردن پیدا فرمائید. درگاه EURES در تک تک گویش‌های اروپایی جانور میباشد.می بایست در حیث داشته باشید که سرویس ها استخدام همگانی سوئد چه گونه میتواند در یافتن کار به شما یاری دهد. داده ها به یک سری لهجه وجود داراست.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: